Technológiai leírás
1. Felmérések, az út
nyomvonalának kijelölése, laborvizsgálatok
elvégzése
2. Humusz réteg eltávolítása (max. 10 cm)
3. Az alapzat talaj felhasítása, skarifikálása
-
a skarifikált réteg mélysége nem lehet kisebb mint a
teljesen felmart talaj mélysége
4. T-RRP® + H2O oldat bepermetezése a felhasított talajba
- a szükséges oldat mennyiségét és koncentrációját egy laboranalízis elvégzése határozza meg
- az adagolt víz mennyisége nagymértékben függ a talaj nedvességtartalmától
- az oldatot nem lehet előkezeletlen talajon használni, és nagy talajmélységben sem
5. A T-RRP®-vel kezelt talaj összekeverése, aprítása, megőrlése
- crusher segítségével összekeverjük a kezelt talajt mélyebben >30 cm
- egy vastagabb rétegre való áttérést lassan kell
elvégezni
6. T-RRP® + H2O oldat 2. bepermetezése a talajba
7. Az oldattal kezelt talaj újbóli összekeverése és szárítása
- az oldattal kezelt talaj mélységének ellenőrzése
- Proctor teszt elvégzése
- Amennyiben a nedvességtartalom eléri a megfelelő szintet kezdődhet a következő munkafázis
8. Profilozás, előtömörítés, tömörítés
- Grader szükséges
- Az előtömörítés hidraulikus tömörítővel, vagy sima kerekű úthengerrel végezhető el
- Tömörítés:
1. fázis vibráció nélkül
2. fázis vibrációval, alacsony frekvencián tömörítőhenger
tömege > 10 tonna
9. Kopóréteg felvitele
- 5cm vastagságú zúzott kő réteg leterítése (szemcseméret: 0-16 mm)
- T-RRP® oldat bepermetezése (mennyisége: 0,1l/100 m2)
- T-RRP® + H2O oldat koncentrációja: 1:1001
- Tömörítés és igény szerint aszfaltréteg felvitele
Egy hordó T-RRP® koncentrátummal (200 liter) 1km autópálya alapjának elkészitéséhez elegendő.
Ugyanez a mennyiség, az oldat összetételétől függően 6,500-10,000 m2 terület stabilizálásához elegendő.