Technológiai leírás


1. Felmérések, az út nyomvonalának kijelölése, laborvizsgálatok
    elvégzése


2. Humusz réteg eltávolítása (max. 10 cm)


3. Az alapzat talaj felhasítása, skarifikálása

  • a skarifikált réteg mélysége nem lehet kisebb mint a teljesen felmart talaj mélysége



4. T-RRP® + H2O oldat bepermetezése a felhasított talajba

  • a szükséges oldat mennyiségét és koncentrációját egy laboranalízis elvégzése határozza meg
  • az adagolt víz mennyisége nagymértékben függ a talaj nedvességtartalmától
  • az oldatot nem lehet előkezeletlen talajon használni, és nagy talajmélységben sem



5. A T-RRP®-vel kezelt talaj összekeverése, aprítása, megőrlése

  • crusher segítségével összekeverjük a kezelt talajt mélyebben >30 cm
  • egy vastagabb rétegre való áttérést lassan kell elvégezni



6. T-RRP® + H2O oldat 2. bepermetezése a talajba


7. Az oldattal kezelt talaj újbóli összekeverése és szárítása

  • az oldattal kezelt talaj mélységének ellenőrzése
  • Proctor teszt elvégzése
  • Amennyiben a nedvességtartalom eléri a megfelelő szintet kezdődhet a következő munkafázis




8. Profilozás, előtömörítés, tömörítés

  • Grader szükséges
  • Az előtömörítés hidraulikus tömörítővel, vagy sima kerekű úthengerrel végezhető el
  • Tömörítés:

  • 1. fázis vibráció nélkül
    2. fázis vibrációval, alacsony frekvencián tömörítőhenger
        tömege > 10 tonna



9. Kopóréteg felvitele

  • 5cm vastagságú zúzott kő réteg leterítése (szemcseméret: 0-16 mm)
  • T-RRP® oldat bepermetezése (mennyisége: 0,1l/100 m2)
  • T-RRP® + H2O oldat koncentrációja: 1:1001
  • Tömörítés és igény szerint aszfaltréteg felvitele



Egy hordó T-RRP® koncentrátummal (200 liter) 1km autópálya alapjának elkészitéséhez elegendő.

Ugyanez a mennyiség, az oldat összetételétől függően 6,500-10,000 m2 terület stabilizálásához elegendő.